13 april 2011

Sitter på bussen nu, till Kalmar återigen. Hade egentligen ingen större lust eller ork att åka idag då jag har varit sjuk i några dagar nu och känner mig fortfarande väldigt trött och sliten, men känner att jag är i stort behov av stöd nu, så det är det ändå värt.
Känns som jag har kommit in lite i en av mina berömda "hopplöhets perioder" nu igen och ja då känns ju verkligen ingenting bra. Detta beror på väldigt många saker, mycket att jag är vilsen, vet inte vad jag ska göra eller var jag ska ta vägen heller riktigt. Jag vet vad jag vill dock, men det kommer man tyvärr inte alltid så långt med, dessutom så insåg jag det försent.

Har börjat äta en stark medicin nu med sen ca 5 veckor tillbaka som inte har gett någon förbättring, snarare försämring, som gör att jag känner mig ännu mer trött och ur balans i kroppen. Känns som man verkligen skulle behöva någon ljuspunkt för att orka vidare... Vet att jag klagar som fan, men ja ibland får man göra det i sin blogg tycker jag.

Liebe
Caroline

Kommentarer
Postat av: jennie

våran utlandsresa om 2veckor är väl en ljuspunkt?

2011-04-13 @ 21:40:28
Postat av: Sanna

Vad är det som hänt som fått dig att må så dåligt?...svårt att förstå det när man läser..

2011-04-17 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0