Update

Ja nu var det ju ett bra tag sen jag skrev igen, fy på mig! Men men, mycket jobbigt som har hänt i mitt liv nu den senste tiden så ja då har inte lusten för att blogga direkt funnits.

Man har kommit till den punkten då man frågar sig, vad ska jag göra nu? Och jag är ju sån som tycker det känns väldigt skrämmande att inte veta alls hur den närmsta framtiden ser ut. Bara för ett tag sen hade man en någorlunda plan, men sen så försvann den och ja då känns det bara fruktansvärt tomt.

Men i alla fall nu har jag ändå lyckats ta mig upp lite och börjat planera lite vad jag ska göra framöver. Jag vill flytta till Kalmar då jag känner att jag inte har något kvar att göra i Västervik och kommer inte att komma framåt här. Jag behöver komma bort härifrån och liksom starta om på nu kula. Och just nu kan jag inte tänka mig att göra det någon annanstans än i Kalmar, jag trivs och känner mig trygg där. Dessutom så har jag några vänner och andra kontakter där, så skulle inte känna mig helt ensam.
Vill gärna börja plugga en utbildning på Linnéuniversitetet där i höst, så jag hoppas på det om jag inte lyckas får något jobb.

Men nummer ett är ju att hitta en passande lägenhet där som jag kan flytta till så snart som möjligt. Vill helst inte bo i studentlägenhet/korridor eller liknande, utan vill gärna ha något eget. Men är tyvärr inte det lättaste att få tag på.
Är väl bara att vänta och se nu...

Liebe
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0