10 Februari

Hallo!
Tänkte jag skulle göra en liten uppdatering.

Jag sitter nu hemma hos päronen och pluggar, de är i Thailand nu (lyckostarna!) och jag och min bror turas om att ta hand om kissen och huset. Så idag är jag här och gör sötnosen sällskap.
Blir nog att vara här mer i helgen då jag inte vill att han ska vara ensam stackarn, och dessutom jobbar killen så varför inte? Ska förhoppningsvis hinna med att träffa en tjejkompis och fika lite också.

Sen på måndag ska vi gå på begravning. Det är för en gemensam vän som gick bort för snart 1 månad sedan, helt sjukt att det har gått så lång tid redan sen det hände. Det kommer nog bli en jobbig och mycket känslosam dag, även att hennes familj valde att lägga begravningen på Alla hjärtans dag, just för att det skulle vara en dag av kärlek och glädje. Tycker verkligen synd om hennes familj som har förlorat sin blott 26 - år gamla dotter och syster, men framförallt lider jag med hennes egna lilla dotter som inte ens hann bli 1 år gammal innan hon förlorade sin mamma. 
Ja, vad säger man? Livet är förbannat orättvist ibland. 



Här får ni en bild på familjens charmtroll:



Liebe
Caroline

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Sötnos ^^ :) Han ser pigg och lekfull ut för att vara så gammal :)

2011-02-16 @ 17:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0