Bio och party

Tänkte lite så här efteråt berätta lite om helgen som var.
På fredagskväll var jag och killen på bio, vi såg "Little Fockers", ni vet den tredje filmen efter "Meet the Parents" och "Meet The Fockers". Riktigt sköna filmer tycker jag, och den här tredje var inte så tokig den heller, inte lika bra som den första förstås, men den hade sina poänger helt klart!



Bild: Google


På lördagen sedan blev det en sväng på stan på dagen och sen på kvällen var jag på fest tillsammans med några tjejer som jag gick i lågstadiet och mellanstadiet med, och var mycket bra vänner med på den tiden. Det var riktigt kul att dricka lite och prata gamla minnen. Sen gick vi ner till Palle en sväng och dansade loss på dansgolvet. Helt klart en skitkul kväll som måste göras oftare! 

Här kommer lite bilder på tjejerna som var med:







 

Hoppas ni hade en bra helg ni med!

Liebe
Caroline

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Det var en rolig kväll med er tjejer :)

2011-02-16 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0