Why don't I ever learn?

I'm so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can't live your whole life all alone?
I can hear you in a whisper
But you can't even hear me screaming....

Hi there!
Sitter här nu och har ångest för att jag inte kunnat plugga ens hälften så mycket som jag hade tänkt idag, p.g.a att internet la av bara sådär förut på dagen. Så jävla typiskt då jag har två uppsatser som ska vara inlämnade senast i morgon kväll, fan! Men få väl skylla mig själv lite också för att jag som vanligt har skjutit upp pluggande till sista stund, så typiskt mig. Har ju hela morgondageb på mig tack o lov, om inget annat oväntat händer igen vill säga.

Blev föresten så jäkla förbannad i torsdags morse när jag vaknade och såg att det hade kommit en massa snö under natten, och lagom till jag skulle cykla till kissen så började det snöa som bara den. En perfekt dag för att cykla...not. Men det var ingenting mot när man cyklade hem sen på kvällen, fy fan trodde jag skulle frysa händerna av mig, och genomvåt var man med när man väl kommit innanför dörren.
Åhh om det ändå kunde bli typ april i alla fall, eller helst maj då, men kan nöja mig med april nu, för jag är så himla trött på den här vintern, suck.
Är i alla fall glad för mina föräldrars skull som är i Thailand nu och njuter i solen och värmen, har sagt till dem att njuta lite åt mig med, vilket de säkert gör. 

På tal om det fyller min papi 57 år idag, så skickade ett sms och grattade honom förut idag. Är ju bara lite lurigt det där med tidsskillnaden, tror det skiljer ca 6 timmar mellan Sverige och Thailand, men om det är framåt eller bakåt är jag dock inte så säker på. Men men, han verkar ha fått det i alla fall.

Får se om det blir att åka en sväng till kissen imorgon och göra honom lite sällskap eftersom att jag inte har möjlighet till det i början av nästa vecka. Han blir så jävla glad när jag kommer, och ska kela och vara med mig överallt, awww sötisen <3 men det värsta är när man måste åka därifrån och lämna honom ensam. Men jag vet att han har det bra ändå, är ju inte ute i kylan i alla fall.

Well well, ska väl snart krypa ner jämte killen somvar tvungen att lägga sig för längesen då han ska upp och jobba tidigt imorgon, poor thing. 



Liebe 
Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0