4 oktober 2011

Hello!
Nu är helgen över och snart halva veckan med, det är sjukt vad tiden går fort. Men jag har haft en mycket bra helg i alla fall, Christian kom hem från Stockholm i fredags kväll och åkte hem nu ikväll. Så han var hemma lite längre än vanligt, vilket jag självklart var glad över. Vi hann med en hel del också under de här dagarna vi hade tillsammans, i lördags fixade Christian och hans pappa de sista detaljerna i längenheten och sen åt vi ute, samt mysade en massa framför Tv:n på kvällen. Sen i söndags var vi bjudna på middag hos min Oma och morfar, vilket var mycket trevligt, min yngsta kusin Izabella var där också och hon är alltid lika söt och underhållande. Men hon slog mig dock i armbrytning, vilket inte kändes så där jätte bra direkt, med tanke på att hon är 11 år och jag snart 23.....hmm måste fan ta och träna upp mina armar lite mer tror jag, fast känns ju som att man gör det mycket på jobbet redan. Well well, Christian hade dock mycket roligt åt mitt lilla nederlag, men det bjuder jag på. Det bjöds i allla fall på min morfars goda gulasch, som alltid är lika gott. 
Efter besöket hos dem åkte vi hem till svärmor som också hade bjudit oss på fika. Det bestod av ungerska bakverk, som var mycket goda. Christians syster med pojkvän var också där, och vi pratade om att gå på Britney Spears konserten i Globen den 16 oktober tillsammans. De har redan köpt biljetter, så det är bara vi som ska få tag i några med. Jag hoppas verklogen att det blir av, skulle vara så sjukt kul! Sen tänkte vi också gå ut och parta lite när vi är i Sthlm. 
Igår gjorde vi inte så värst mycket, Christians kompis var här och hälsade på, kollade in lägenheten och snackade lite. Sen jobbade jag några timmar igår kväll, inte så där jätte spännade då det var få gäster som vanligt, men men man lyckas alltid sysselsätta sig med något där. Jag kom hem rätt skapligt i alla fall, där Christian väntade på mig med snacks och mys. Idag var vi och åt lite på stan med svärmor, samt gick en runda och kikade lite i affärerna. Vi hann även fixa lite i lägenheten, samt ta en fika på Ica Maxi innan Christian var tvungen att ta bussen tillbaka till Stockholm igen. Känns tråkigt och tomt nu när han har åkt, men jag är i alla fall glad och väldigt nöjd med helgen vi hade tillsammans. 
Idag har jag varit ledig och är det imorgon med, då ska jag försöka hinna med en hel del har jag tänkt, såsom städa, tvätta, plugga, träna b.la. Sen är det jobb som gäller från torsdag till söndag. 


Bjuder på några bilder på min knäppa släkt, som togs under min morbror Harrys 50 - års fest i somras








Liebe
Caroline


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder du har lagt ut:)

Hoppas du har det bra där hemma i viken!

Puss och kram skummmmmmmmmmbanan;P

btw, har en ny blogg. Vilket du antagligen kan se;)

2011-10-10 @ 00:56:22
URL: http://queendelete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0